PDA

View Full Version : Faze Mod 0.1 Public Beta

Pages : 1 [2] 3

ghostfucker
09.09.08, 19:44
@rb: nunja, der shu mod ist eigentlich fast perfekt... es fehlt lediglich ein richtiger client spoof, für ram probleme gibts ja ne faq...

da es aber nie nen spoof geben wird, warte ich nur bis du weitere funktionen einbaust =)
oder ich muss selbst nach spoof schauen, wobei da ja einige bereits gescheitert sind...

hambie
09.09.08, 22:01
Wie sehen deine Fake Settings aus? Und um welchen Tracker handelt es sich? Und wie hast du deine Speed Limits eingestellt?

Gruß

Rebound

also, multiplikator steht auf 23, realupload ist 5kb. der download steht auf 0, unbegrenzt. es geht um den tracker subhd und bf.

greetz

€dit: jetzt seedet er gar nicht mehr, obwohl noch 19 leecher da sind, im tracker steh ich auch nicht mehr als seeder, er hat bei 300% aufgehört obwohl ich auf 500%, bzw 3 tage gestellt habe. =)

Rebound
09.09.08, 23:20
also, multiplikator steht auf 23, realupload ist 5kb. der download steht auf 0, unbegrenzt. es geht um den tracker subhd und bf.

greetz

€dit: jetzt seedet er gar nicht mehr, obwohl noch 19 leecher da sind, im tracker steh ich auch nicht mehr als seeder, er hat bei 300% aufgehört obwohl ich auf 500%, bzw 3 tage gestellt habe. =)

Gut Möglich das die Seeding Einstellungen noch Buggy sind, die würde ich am besten ausstellen.

Ansich dürfte das keine Speed Probleme geben, benutzt du einen No Report oder ist der aus?

@rb: nunja, der shu mod ist eigentlich fast perfekt... es fehlt lediglich ein richtiger client spoof, für ram probleme gibts ja ne faq...

da es aber nie nen spoof geben wird, warte ich nur bis du weitere funktionen einbaust =)
oder ich muss selbst nach spoof schauen, wobei da ja einige bereits gescheitert sind...

Eigentlich dürfte es nicht so schwer sein andere Client´s zu spoofen mit Azureus, ich denke mal es hat sich bisher noch niemand mit dem Thema befasst der einigermaßen Java konnte. :wink:

Wenn DDJ Zeit hätte und wollen würde, wäre das sicher kein Thema für Ihn. :wink:

Gruß

Rebound

ghostfucker
10.09.08, 00:11
na, ich habe hier doch gelesen das ihr euch bereits damit beschäftigt habt :p

aber zeit ist nen echtes problem :/ am we habe ich kein und meinen urlaub will ich net dafür opfern xD

hambie
10.09.08, 00:52
Gut Möglich das die Seeding Einstellungen noch Buggy sind, die würde ich am besten ausstellen.

Ansich dürfte das keine Speed Probleme geben, benutzt du einen No Report oder ist der aus?

Gruß

Rebound

no report ist aus. also er soll die 5kb nehmen und da noch bissl was zu faken.

greetz

Rebound
10.09.08, 01:10
no report ist aus. also er soll die 5kb nehmen und da noch bissl was zu faken.

greetz

Also ich habs grad auf BF getestet, habe da keine Speed Probleme, siehe Bild.

http://img238.imageshack.us/img238/6311/fazeoc6.png

Eventuell mal unter Network Einstellungen die "Maximum Connections" höher stellen, auf 200 oder so.

Gruß

Rebound

rom08
10.09.08, 10:55
Do you plan to implement some fake upload stuff like in shu mod?
And do you plan to make a public release soon?With no upload implemented?

gicu
10.09.08, 11:14
maybe i dodn't read enough but i don't know how this works

Rebound
10.09.08, 14:32

It´s planned, but i can´t say when the next release is comming, sorry. :frown:

maybe i dodn't read enough but i don't know how this works

What do you not understand? It´s really easy, you must only start the faze mod and set the fake settings. :wink:

best regards

Rebound

yoco
10.09.08, 17:00
"Fake upload speed mod" would be d'best :top:

I know you guys have a lot of work with it. I just hope you will some day :wink2:

rufus0815
13.09.08, 19:54
Also weitere Erfahrungsberichte : Der Steathmode. Also entweder ich bin zu blöde dafür oder er klappt nicht. Der Mode, wo man als Seeder da steht. Der klappt super. Aber das Stealthding will nicht. Wo ist da der Witz ? Wenn ich schon schwarzleeche, warum sollte mich der Client dann in die Peerliste bringen ? Da ziehe ich doch normales Schwarzleechen vor. Da verschwindet man wenigstens irgendwann einmal.

Rebound
14.09.08, 00:15
Also weitere Erfahrungsberichte : Der Steathmode. Also entweder ich bin zu blöde dafür oder er klappt nicht. Der Mode, wo man als Seeder da steht. Der klappt super. Aber das Stealthding will nicht. Wo ist da der Witz ? Wenn ich schon schwarzleeche, warum sollte mich der Client dann in die Peerliste bringen ? Da ziehe ich doch normales Schwarzleechen vor. Da verschwindet man wenigstens irgendwann einmal.

Der Stealth funzt wie gesagt nicht überall. Wenn´s klappt, ist das das selbe wie Schwarzleechen, aber es ist halt relativ leicht den "automatischen" Stealth zu blockieren.

Mfg

Rebound

mmmmm
15.09.08, 03:15
i hope u add the new clients in the public and update the mode soon
iam wating

shahjinn
23.09.08, 19:28
Hello and greetings

My special thanks goes to the author of this wonderfull software , it is just a perfect tool out there works in trackers like a charm :wink:

Good work guys and keep them comming hehe:top:

Congratulations to the one who worked hard in making available to us this software :cool2:

Best regards,
peace

motormouth
25.09.08, 16:18
Can anybody tell me which features work or don't work on trackers with very good cheat scripts (eg: SCT)? I'd find out for myself, but I'm too scared to try :frown:

hitman
25.09.08, 20:23
Can anybody tell me which features work or don't work on trackers with very good cheat scripts (eg: SCT)? I'd find out for myself, but I'm too scared to try :frown:

well a low multiplicator setting should work on every tracker maybe try first this

shoulder
25.09.08, 20:25
But if you have a high uploadspeed you should limit it. :wink:

anon
25.09.08, 21:24
You may also want to make Faze stop the torrent when a certain ratio is reached according the multiplicator you've set - for example, I've set the upload multi to 2x, and therefore told the mod to stop seeding the torrent after a 0.5 ratio is hit, so that I can always have a 1.0 fake ratio (2*0.5).

Edit:
You can set this in Options -> Bandwidth -> Seeding options -> Or until ratio reaches...

elephantman5
27.09.08, 07:09
Why am I not getting any upload, is this just for "ghostleeching"?
I set it to 4 times upload...

shoulder
27.09.08, 13:00
If you have no real uploadspeed, it doesnt' matter which multiplier you have since it would be still 0KB/s.

0 * x = 0
(x = multiplier)

explosive
28.09.08, 15:32
Hi guys i try start Faze and got a error: http://www.stormtrade.net/images/7ow4ihf91kuw3tzrejkk.jpg

I use a month and no error now a got this one...

Please Help :top:

anon
28.09.08, 21:02
Error Message:

Can't assign requested address.

Explanation:

This normally results from an attempt to create a socket with an address not on this computer. The "address" it refers to is the remote socket name (protocol, port and address). This error occurs when the sin_port value is zero in a sockaddr_in structure for connect() or sendto(). This error also occurs when you are trying to name the local socket (assign local address and port number) with bind(), but Windows Sockets doesn't ascribe this error to bind().

User Action:

Assume bind() will fail with this error. Let the network system assign the default local IP address by referencing INADDR_ANY in the sin_addr field of a sockaddr_in structure input to bind(). Alternately, you can get the local IP address by calling gethostname() followed by gethostbyname().

Have you changed your network card, or added a new one? Go to Options -> Network -> Advanced network settings, and make sure the "Local IP address" and "IP to bind to" fields are empty.
If that doesn't work, you can try a clean install - close Faze, delete the %appdata%\.BitTornado folder, and restart the mod.

explosive
29.09.08, 23:30
Have you changed your network card, or added a new one? Go to Options -> Network -> Advanced network settings, and make sure the "Local IP address" and "IP to bind to" fields are empty.
If that doesn't work, you can try a clean install - close Faze, delete the %appdata%.BitTornado folder, and restart the mod.

Thx i fix i active connections via IPv6 and my Ip is static so crash... thx

But i have another problem now:

Traffic shaping

With utorrent 1.8.0 my downloads at a full speed with Faze i have 10-30 kb so i active encryption to Forced the same utorrent but dont work what i can do ???

Thx

anon
30.09.08, 00:25
With utorrent 1.8.0 my downloads at a full speed with Faze i have 10-30 kb so i active encryption to Forced the same utorrent but dont work what i can do ???

That's weird... every client's implementation of PE should be the same. Can you show a pic of your uT settings, just in case? Remember the "Stealth" encryption level in Faze is the equivalent of "forced" in uTorrent, plus unticking the "allow incoming legacy connections" checkbox.

And glad to know you can at least "fool" your ISP's shapers forcing encryption. Here it seems nothing can be done, and they throttle even ICQ file transfers and Steam downloads... -_-

explosive
06.10.08, 22:23
That's weird... every client's implementation of PE should be the same. Can you show a pic of your uT settings, just in case? Remember the "Stealth" encryption level in Faze is the equivalent of "forced" in uTorrent, plus unticking the "allow incoming legacy connections" checkbox.

And glad to know you can at least "fool" your ISP's shapers forcing encryption. Here it seems nothing can be done, and they throttle even ICQ file transfers and Steam downloads... -_-

Thx anon i put Stealth and works fine i do not understand but works... :stupid:

Thx so much...

anon
07.10.08, 00:06
No problem.
Stealth essentially makes you be able to download a torrent while you're not shown in the tracker's peerlist as doing such. The tracker also doesn't return your IP to clients asking for peers.
This adds security, although of course it doesn't work on all trackers.

gianuzio
12.10.08, 13:44
Hello, i have downloaded the file Faze mod but the setup ask me the password. What have i to do? Many thanks.

shoulder
12.10.08, 13:50
Since you clicked THX you should see the password.
Look at the first post, and search for this. :wink:

http://img370.imageshack.us/img370/4107/unbenannt2fh7.jpg

shoulder
12.10.08, 15:02
It works!! Thank you a lot!!!!!
You know the THX Button, please use it instead of THX posts. :wink:

gianuzio
12.10.08, 16:24
thanks for the help given.....can anybody tell me where is it possible to download faze mod private 0.2? Thx in advance..

shoulder
12.10.08, 16:29
It's called private because it is private.

"Normal" users can't download it. :wink:

maerzer
13.10.08, 09:15
Hallo,

habe auch gerade diese entwicklung gesehen. Welche version ist jetzt die aktuelle ? 0.1 Public Beta oder die 0.3 alpha ?

Wir daran weiterentwickelt und kommt die no upload Funktion offiziel ggf. ? Habe bisher den shu mod von Azureus.

ghostfucker
13.10.08, 13:43
beta ist natürlich neuer... und noup gibts schon, ist aber nur im private bereich zu finden.

und wie ich schon auf 00de frage, was hast du gegen den shu-mod?
wenn du probleme damit hast, einfach im entsprechenden thread fragen, hier wird dir schnell geholfen...

maerzer
13.10.08, 14:37
Huhu,

habe nichts gegen den ShuMod, aber man kann sich ja immer mal nach Alternativen umschauen und ich dachte das wäre ggf. eine Alternative mit 0-Upload und halt vielelicht weniger Speicherauslastung.

hitman
13.10.08, 14:46
ja wir mussten in den letzten monaten all unsere zeit ins forum investieren und hatten daher keine zeit um am faze weiter zu arbeiten ich hoffe aber das es sich bald wieder legen wird und wir das projekt weiter fortführen können

maerzer
13.10.08, 16:31
Alles klar :)

wie gesagt, vielleicht kann mir wer auf die shcnelle sagen was der gröbste Unterschied ist zwischen shu und faze ( ausser dass momentan no-upload noch nicht public ist) ?

ghostfucker
13.10.08, 16:52
dafür gibts den changelog^^

aber die wesentlichen dinge sind (soweit ich das dem changelog entnehmen kann und nach meiner meinung :p),
1: dass faze im gegensatz zum shu keine fake-seed funktion hat.
2: und andererseits hat der faze im gegensatz zum shu einen funktionierenden spoof der auch zu den peers geht.

man muss also entscheiden was wichtiger ist, 1. ist mehr was für faule wie mich xD, da es hierfür auch spezielle programme gibt, die man verwenden könnte.
2. ist aber in der hinsicht wichtig, weil man oft/leichter wegen einem nicht funktionierenden spoof gebannt wird (sofern man ihn natürlich überhaupt aktivieren muss)

maerzer
13.10.08, 18:03
Hmmm, jo, also Azureus is ja nicht so gerne geshen wohl und auch bei manchen gesperrt und das clientproof funzt net so wie es soll glaub ich :)

yoco
13.10.08, 18:25
I have this mod for some time now on my PC, but never really used it. So, how many CPU does it use? And is it ok, if I multiply with 10, and set my torrent upload speed to 10kB/s?

anon
13.10.08, 18:35
I have this mod for some time now on my PC, but never really used it. So, how many CPU does it use?

It's using 9MB of RAM and 0% CPU with 4 torrents loaded right now.

And is it ok, if I multiply with 10, and set my torrent upload speed to 10kB/s?

This way you'd be sending 100kB/s to the tracker. Whether this is "OK" or not depends on which tracker it is...

yoco
13.10.08, 20:13
This way you'd be sending 100kB/s to the tracker. Whether this is "OK" or not depends on which tracker it is...
What do you mean by that?

I forgot to ask this as well (I was in a hury :cool:), can we expect any future update(s)?

anon
13.10.08, 20:16
Whether the tracker's scripts are good to detect a 100kB/s fake upload or not.

And I think you've asked about updates before... Rebound said he can't tell when the next Faze version is coming ATM.

yoco
13.10.08, 20:22
Well I'm faking with azureus about 110kB/s all the time, so I guess it's safe.
Yea, I guess I did ask, but it kinda fells so long ago :smile:

maerzer
14.10.08, 08:21
@ ghostfucker

Ist den geplant den noup-mod mal public zu machen ?

Benutze den shu, aber wie gesagt habe ichd as Problem, dass der spoof ja nicht funtioniert und ich bei manchen Trakcern den shu nicht nehmen kann, da die z.B. nur utorrent unterstützen oder so ( oder gibts da ne möglichkeit ? )

ghostfucker
14.10.08, 10:19
also bei der ersten frage habe ich nichts zu sagen...aber da meldet sich bestimmt noch jemand :smile:

shu-hack fragen sollten auch eigentlich in den entsprechenden thread ;)
aber es gibt beim shu ein plugin wo du utorrent einstellen kann. es wird aber nur zum tracker gespooft, d.h. du kannst zwar runterladen, aber jeder peer sieht dich als azureus user --> hohe bann gefahr...wobei ich auf bf immer mit aze sauge, fliege aber auch etwa alle 3monate deswegen ;-)

maerzer
14.10.08, 10:35
gebannt werden will ich nicht gleich :)

Dann stelle ich mal die Frage im Azureus-Forum :)

Rebound
14.10.08, 13:35
Ist den geplant den noup-mod mal public zu machen ?

Irgendwann bestimmt. Nur Momentan haben wir wenig Zeit um überhaupt am Faze weiter zu arbeiten. Vielleicht als Weihnachtsgeschenk oder so kommt eine neue Version, müssen wir mal schauen wie wir das Zeitlich unter einen Hut bekommen. :wink:

Mfg

Rebound

maerzer
14.10.08, 15:22
Müsst ja net weiterarbeiten, die Funktion gibts ja schon :P

Dann wart ich mal, denn beim Fuze scheint auch ander sals beim Azureus der spoof zu funzen :D

gogogo :D Azureus is kaum noch wo erlaubt :(

naruto21
17.10.08, 05:02
Where can i download "Private version"?

Rebound
17.10.08, 16:06
Where can i download "Private version"?

It´s called private --> you can´t download this version.

regards

Rebound

Lemonadez
20.10.08, 09:23
May I ask why No Upload is in private version? I mean others popular torrent mod such as azures, utorrent have them in public.

Would it be better to realease a NoUpload function?

anon
20.10.08, 15:34
That's because the Azureus no-upload has been thoroughly tested, while Faze's is still in developement. When we get it 100% working, it'll be added to the public version. :wink:

jacksbi
21.10.08, 14:41
i am using sbi faze mod alpha 0.3 but in when i got network settings it is showing only 115 mb as uploaded and 326mb as downloaded but my share ratio is 35.3 how is it possible share ratio can be that much? what is meant by this?

i have kept multiply real upload with 4 times

that means is 115 real uploaded and 115x4=460 is it the fake upload done

or

115 is the fake uploaded which is showing

pls explain me

Rebound
21.10.08, 19:02
i am using sbi faze mod alpha 0.3 but in when i got network settings it is showing only 115 mb as uploaded and 326mb as downloaded but my share ratio is 35.3 how is it possible share ratio can be that much? what is meant by this?

i have kept multiply real upload with 4 times

that means is 115 real uploaded and 115x4=460 is it the fake upload done

or

115 is the fake uploaded which is showing

pls explain me

Use the version from this thread. It´s the newest.

best regards

Rebound

jacksbi
21.10.08, 19:57
no friend i am asking about the settings how it works i cannot understand it so

there is share ratio what is meant by share ratio

it shows download is 326mb upload is 115 mb but share ratio is 35.3

i had kept multiply real upload to 4 times

pls explain me how it works

anon
21.10.08, 20:00
no friend i am asking about the settings how it works i cannot understand it so

there is share ratio what is meant by share ratio

it shows download is 326mb upload is 115 mb but share ratio is 35.3

35.3? At the tracker or in Faze?
And are you trying this version instead of the 0.3 Alpha like Rebound said?

i had kept multiply real upload to 4 times

pls explain me how it works

Your set multiplier doesn't affect the share ratio shown in Faze, only real upload counts.

jacksbi
21.10.08, 20:05
in faze it is showing 35.3 as share ratio

yes i am using 0.3 alpha version

that means the upload it is showing 115 is the real upload?

then what is the fake upload?

should i multiply it with 4?

is it 115x4=460

anon
21.10.08, 20:06
in faze it is showing 35.3 as share ratio

yes i am using 0.3 alpha version

that means the upload it is showing 115 is the real upload?

Now I think about it, maybe you mean 35.3 % and not 35.3? That'd make a 0.353 share ratio.

then what is the fake upload?

should i multiply it with 4?

is it 115x4=460

Yes, if you've uploaded 115MB and your multiplier is 4, you should do 115x4. :smile:

jacksbi
21.10.08, 20:11
yes friend ur correct u just rock man i had not seen % ok i got it

is 0.353 is thr real upload ratio or fake upload ratio?

what will be safe to multiply real upload

can i set it to 100 on trackers like scenelife,revtt,tti etc?

what u think will be maximum safe fake upload to multiply the real upload

anon
21.10.08, 20:15
yes friend ur correct u just rock man i had not seen % ok i got it

is 0.353 is thr real upload ratio or fake upload ratio?

It's the real one.

what will be safe to multiply real upload

can i set it to 100 on trackers like scenelife,revtt,tti etc?

what u think will be maximum safe fake upload to multiply the real upload

I don't know the exact values that should do fine at those trackers, but a 100x multiplier will most likely get detected for two reasons:

1. it's just too big and obvious
2. 100x would add two zero's to your uploaded amount just like the old uTorrent multi mods, and this is easily picked up by scripts.

jacksbi
21.10.08, 20:18
will 10 be ok?

and other thing is azureus shu mod best or the faze mod is best?

i am using azureus shumod faze mod utorrent bittorrent at a time

is it safe to use all the 4 clients at a time

anon
21.10.08, 20:24
will 10 be ok?

It'll make your upload always end with a 0. If it's a low-level tracker you're talking about, maybe you can set it to 11.

and other thing is azureus shu mod best or the faze mod is best?

The Azureus Mod is the most dynamic (fake upload, multiplier, no upload, no report, etc.) ATM, but Faze's cheat options work just as fine while using a lot less resources. :wink:

i am using azureus shumod faze mod utorrent bittorrent at a time

is it safe to use all the 4 clients at a time

BitTorrent 6 is pretty much the same as uTorrent, so maybe you'll want to load all its torrents in uT to save resources.

It should be fine to run more than one client at the same time as long as they download different torrents from different trackers, and use different network ports.

jacksbi
21.10.08, 20:27
i am downloading scl torrents(different torrents) in faze mod and azureus shu mod at a time will it be problem

anon
21.10.08, 20:30
I recommend you move all ScL torrents to either Shu or Faze. Or else you may get disabled for using different clients.

jacksbi
21.10.08, 20:33
ok so we must not use different torrents on different clients of different trackers

and other thing anon i had just seen rapidshare premium account thread here i cant understand the language so i am asking you is it using downloading rapidshare files as premium user without premium account there

may be this is wrong section to ask

shoulder
21.10.08, 20:35
To the RS question:

No, that's not possible.
If you want to know more create a new thread to ask your questions. :wink:

anon
21.10.08, 20:37
ok so we must not use different torrents on different clients of different trackers

Correct.

and other thing anon i had just seen rapidshare premium account thread here i cant understand the language so i am asking you is it using downloading rapidshare files as premium user without premium account there

may be this is wrong section to ask

Yes, it is the wrong section (as shoulder said), but as that question has a simple answer, I'll let it pass.

No, there's no way to bypass Rapidshare's free user limit without a premium account. Not even the 60-sec delay before starting the download - there was a JS bookmarklet for that, but it's been a long time it doesn't work anymore.

jacksbi
22.10.08, 04:52
i downloaded this new mod in this i had not changed default settings

multiply real upload settings is set to 0 then what is meant by it with whatvalue it multiply the real upload pls explain me

should i change this value to my liking or is it safe to keep the value to 0

if i keep it to 0 will it multiply the real upload or not?

and other question is there any speed mode++ in this mod?

anon
22.10.08, 15:41
i downloaded this new mod in this i had not changed default settings

multiply real upload settings is set to 0 then what is meant by it with whatvalue it multiply the real upload pls explain me

should i change this value to my liking or is it safe to keep the value to 0

if i keep it to 0 will it multiply the real upload or not?

0 should nullify your real upload, as any amount that's multiplied by zero = 0.

To disable the multiplier, set it to 1 (upload * 1 = upload)

and other question is there any speed mode++ in this mod?

No, it doesn't have fake upload ATM. But stay tuned... :wink:

jacksbi
22.10.08, 16:54
so i must put some value to multiply the real upload is it right?

can i put 10
will 10 be safe on sites like waffles,what,tti,tit,bitme etc

anon
22.10.08, 19:29
so i must put some value to multiply the real upload is it right?

can i put 10

Yes, but it can be detected because it'll always add a 0 to your uploaded amount, like the uTorrent hex-mods...

will 10 be safe on sites like waffles,what,tti,tit,bitme etc

I can for sure say it won't work in any tracker that has scripts against the Multi-10x uT mod.
To know more, you can ask at the cheating experiences thread. :wink:

unknown
25.10.08, 22:22
Great program, thanks to the whole team. Hope we get a christmas present like rebound said before ;D

yoco
27.10.08, 19:33
This mod is based on uTorrent, right? Can some one tell me why is this happening, I just start downloading torrent and it has over 70 seeders, but in faze mod I could only get about 100kB/s download speed, I open in vuze and it starts with my max download speed, over 900kB/s.
:confused2: :mad2:

shoulder
27.10.08, 19:52
This mod is based on uTorrent, right? :mad2:
No, it's based on an ABC mod.

To your problem:
Are you connected to about the same number of peers in both clients?

anon
27.10.08, 20:06
@yoco: it's based on LH-ABC, but looks so much like uT it fooled you. :biggrin:

On topic: what shoulder said. Knowing these would also be helpful:

"maximum connections" and "minimum number of peers value" values
whether encryption is set disabled/enabled/forced/stealth
whether DHT and PEX are enabled or disabled
whether UPnP and NAT-PMP are enabled or disabled
incoming port
disk cache size

yoco
27.10.08, 20:57
These are my seetings
http://shrani.si/t/a/Y1/jQ2KdBM/faze1.jpg (http://shrani.si/?a/Y1/jQ2KdBM/faze1.png) http://shrani.si/t/2X/tM/1pybrJSz/faze2.jpg (http://shrani.si/?2X/tM/1pybrJSz/faze2.png) http://shrani.si/t/11/8k/43jvSSAs/faze3.jpg (http://shrani.si/?11/8k/43jvSSAs/faze3.png)

anon
27.10.08, 21:04
They look fine. Maybe you can untick "IPv6 binds IPv4".

Try doing the "Ubuntu test": download this torrent (http://releases.ubuntu.com/8.04/ubuntu-8.04.1-desktop-i386.iso.torrent), and open it in Faze. You should max out your download speed very quickly.
You also haven't told us how many peers you're connected to in Azureus and Faze :wink:

yoco
27.10.08, 21:13
Well this torrent is downloading about 900kB/s, can't get over it. Seeds are over 200 and going up. I can delete this after it finishes, right?
In azureus peers were about 40, to be honest I don't remember for Faze, but the number wasn't big.

anon
27.10.08, 21:18
Of course, you can delete it right now if you wish, it's just to test whether the problem is coming from Faze's side - and it isn't, as it could give you 900kB/s.

It's possible that as Faze spoofs BitTornado you get less connections, I don't know. What are your SB-I Hack tab settings?

yoco
27.10.08, 21:22
I have Multiplie with 2, No report deactivated seeting and BitTornado 0.3.18

unknown
08.11.08, 12:55
hey, is it safe to use this on bitfactory? or should i use the azureus mod?

Rebound
08.11.08, 13:55
hey, is it safe to use this on bitfactory? or should i use the azureus mod?

Ja, ist mehr als Safe dort. Den Azureus Mod kannst da nicht benutzen da Azureus gesperrt ist, höchstens mit einem Spoof, aber die gehen ja bekanntlich nicht zu den Peers...

Mfg

Rebound

unknown
08.11.08, 14:04
Ja, ist mehr als Safe dort. Den Azureus Mod kannst da nicht benutzen da Azureus gesperrt ist, höchstens mit einem Spoof, aber die gehen ja bekanntlich nicht zu den Peers...

Mfg

Rebound

So muss das sein! Alle Fragen die ich hatte kurz und knapp alle beantwortet :D :top::top::top:

mmmmm
10.11.08, 00:16

Mfg

Rebound

The question in English so please make the answer in English too please.
THANKS

anon
10.11.08, 00:20
Since unknown is a german speaker and BitFactory a german tracker, Rebound thought it'd be OK to answer in that language.

Anyway, he basically said that it's more than safe to use the Faze Mod at BF, and that you can't use the Shu Mod there since Azureus has been banned.

mmmmm
14.11.08, 04:48
lh-abc - Google Code (http://code.google.com/p/lh-abc/)

News

* May 8, 2008: LH-ABC 3.3.0.1 released (DHT bugfix).
* May 7, 2008: LH-ABC 3.3.0.0 released.

Current release

* Current stable version is 3.3.0.1
* Current svn version is 3.3.0.2

PLEASE let's see an update soon contains all options and PLEASE no 4 private & make 1 version not 1 public and other private only 1 version.
THANKS

EDIT:
i don't like beta versions in any mod so i'm still wating from along time 4 full version so please make it.

anon
14.11.08, 13:15
Thanks for your update mmmmm :wink:

PLEASE let's see an update soon contains all options and PLEASE no 4 private & make 1 version not 1 public and other private only 1 version.
THANKS

EDIT:
i don't like beta versions in any mod so i'm still wating from along time 4 full version so please make it.

Ideally we should, but we have to test the options we're going to implement in the public version first - unless you'd rather have something that's untested and could get you an insta-ban. :wink:

Also, consider that Rebound is coding this in his free time and for fun. :wink:

mmmmm
15.11.08, 01:32
Thanks for your update mmmmm :wink:

Ideally we should, but we have to test the options we're going to implement in the public version first - unless you'd rather have something that's untested and could get you an insta-ban. :wink:

Also, consider that Rebound is coding this in his free time and for fun. :wink:

ok thanks but why there r 2 versions i see it must 1 cause when we test it not test all options (options in private) also i see its along time 4 beta .
i hope that Rebound has time to update the mod soon.
THANKS

hitman
15.11.08, 21:27
ok thanks but why there r 2 versions i see it must 1 cause when we test it not test all options (options in private) also i see its along time 4 beta .
i hope that Rebound has time to update the mod soon.
THANKS

why 2 versions...........

version one is a work in progress version with new ideas a lot of bugs a lot of messed up functions an other things

version two is usually a stable release like beta 1.

now think about it what would happen if we would release version one (private version) i could not stop to count how many would get bannen on the tracker. its only a precaution thats all :top:

breidablik
28.11.08, 21:54
How can I disable hash check when I stop downloading and start it again? It's not problem with small files but it takes a lot of time to check big files.

anon
28.11.08, 22:48
How can I disable hash check when I stop downloading and start it again?

With "when I stop downloading", do you mean hitting the Stop button for a torrent, or exiting Faze?

Either way, that isn't normal. I recommend you do a CHKDSK in your download drive, and see if the issue persists when using these settings (mine :tongue:):

Options -> Disk -> Advanced Disk Settings

Disk allocation type: sparse
Allocation rate: 2 MB/s
File locking: Lock while writing
Extra data checking: Double-check
Max files open: 50
Expire resume data (days): 10

[X] Flush data to disk every: 5 minutes
[X] Buffering read cache
[X] Buffering write cache: 4 MB

anon
29.11.08, 17:12
You've clicked the Thanks button, that's enough. :smile:

nobodyyouknow
29.11.08, 18:36
This has got to be the best mod out there.
I had been using the SHU mod and had gotten banned from a couple of sites but with the faze mod i havent been banned from a single site (including the sites i was banned from on the SHU mod)even though im reporting ten times my dl (i was reporting 2.5 on the SHU mod) great mod guys and i cant wait for the next updates :)

anon
29.11.08, 18:44
i havent been banned from a single site even though im reporting ten times my dl

Maybe you mean UL. :biggrin:

Anyway, I'd be careful with a 10x multiplier, since it's very big (if you upload 100MB you'll report 1GB!), and also makes your &uploaded= amount always end with a 0, which anti-uTorrent Mod scripts could pick up. Make sure you check the trackers' anti-cheat security ranklist (http://www.sb-innovation.de/f47/die-rangliste-der-cheatsichersten-tracker-294/) and cheating experiences (http://www.sb-innovation.de/f56/cheating-experiences-1356/) threads before cheating on a new tracker. :top:

Have fun with the mod! :wavey:

nobodyyouknow
29.11.08, 19:00
Your right i did mean upload :)
And i have my UL limited to 50kb so as not to show really big upload rates as well as always been on torrents that have a lot of seeders.at once :) and i never thought of always ending in a zero so i think i will go and change that now thanks

anon
29.11.08, 19:09
And i have my UL limited to 50kb so as not to show really big upload rates

If you upload at full speed on a torrent, you'll still report a quite big upload speed (500kB/s).

My personal recommendation would be that you tone down the multiplier a bit unless you know (from both threads or your personal experiences) that it's OK to fake like that on the tracker.

as well as always been on torrents that have a lot of seeders.at once :)

A big seeder amount is always good to kind of "hide" yourself between them, but a reasonable number of leechers is also necessary. :wink:

and i never thought of always ending in a zero so i think i will go and change that now thanks

9x or 11x should be enough to prevent the uploaded amount from always ending with a 0, if you want to keep one that's similar to your current 10x. :top:

slickd
10.12.08, 01:59
thx is this a new mod or sumthing?

shoulder
10.12.08, 15:41
Yes, it's a mod based on ABC. :wink:

anon
10.12.08, 17:41
is this a new mod or sumthing?

Yes - it's a self-coded, SB-I exclusive mod based on LH-ABC, and the first one ever to have perfect changeable client spoofs.

slickd
10.12.08, 22:46
wow, can a new member like me use it? im not able to get the password cuz i can find the thank you button

shoulder
10.12.08, 22:52
It's a little bit over the "Who Said Thanks" list in the first post. :wink:

slickd
10.12.08, 23:02
i still dont see it, is the little star above it, add reputation?

anon
10.12.08, 23:04
@slickd:

http://img233.imageshack.us/img233/6046/thanksms1.gif

anon
10.12.08, 23:06
i got it, thx

Then use it to say thanks, instead of making a THX-post :top:

jacksbi
29.12.08, 20:03
is it possible to announce torrents using sbi faze mod client?

anon
29.12.08, 20:06
Moved to the Faze Mod thread. :wink:

Not through a proxy, it doesn't have support for them.

supermarrioh
30.12.08, 02:30
Im not sure if im hittin the prob.. If not del pls :)

Try Proxifier..
This Little tool routes on demand the complete Traffic of single Applications/your whole system throug socks4/5 and HTTPs Proxies :)

anon
30.12.08, 17:07
Mmm, I've had a quick look at it, and it seems it could work if you tell it to only tunnel through the proxy traffic from and to the trackers' IPs - i.e. "process only the following", and add a rule for fazemod.exe, 70.47.114.222/tracker.what.cd, and port 34000, for example. Furthermore, this could work with mRatio, which also doesn't have proxy support at the moment. Will have a closer look soon.

But Proxifier isn't free :biggrin:

leyla
30.12.08, 17:16
guys thanks for this but password doesnt appear to me.. could you please help me thanks again..

shoulder
30.12.08, 17:26
Press the THX Button, the password should appear under the graphic in the first post.

http://www.sb-innovation.de/attachment.php?attachmentid=3274

dongwonlee
26.01.09, 03:09
sbi faze not seem to be working well.
from gft/all4nothing stealth not working.

anon
26.01.09, 17:15
Stealth doesn't work on all trackers.

- Stealth (not working on all trackers)

mmmmm
27.01.09, 00:40
Is BitTornado allowed in private trackers ? some private trackers not tells its allowed or not and i want to use it .it was along time for beta and i will not wait more time, so i decided to use it also want to know if any private tracker ban it or not?
Thanks

anon
27.01.09, 00:44
Is BitTornado allowed in private trackers ? some private trackers not tells its allowed or not and i want to use it .

Most of them allow it.

If their FAQ and rules don't mention it, try to simply load a torrent on Faze. If you can download it, it means BitTornado isn't banned. If you can't connect and the failure reason says "your client is banned", so it is.

Grambo
28.01.09, 01:38
I'm trying this also:smile:

The installer is p.word-protected. I tried the same p.word as before, but still no next-button.

anon
28.01.09, 17:16
You mean CoreCore's installer, right? Make sure you've typed the password correctly letter by letter, because it's the same one you need to extract Rebound's RAR.

Grambo
29.01.09, 01:29
The installer is p.word-protected. I tried the same p.word as before, but still no next-button.

It works now.:smile:, tried the same p.word.

edit: What is fake torrent checker and what should I write?

CoreCore
29.01.09, 04:54
it's been a while I could not remember what the password was my self until I thought about it and yea same as to extract the rar.

I have been playing on windows 7, so not updated the install or the icon lately. I will prob wait till the next version b4 any more changes to the icon system though.

anon
29.01.09, 06:04
edit: What is fake torrent checker and what should I write?

The fake torrent checker helps you detect bad/decoy torrents before you even add them. It works by (with the default settings) polling Fenopy's fake finder with the torrent's name, and expecting "hooray" as an answer. If it doesn't get the latter, the torrent is considered fake, as (leaving the possibility of false positives apart) good torrents will always get this reply from the server:

Hooray, No match found.
Your torrent is not fake.
While bad ones get

N match found.
<list of matches>

If you enable it, you should be fine with the default settings. This option can be helpful when downloading from public trackers, but remember Fenopy's fake finder will be polled the name of every torrent you add - this can be a privacy concern.

Grambo
29.01.09, 14:11
got logged out while writing a reply. :frown:
forgot to "remember".

i also would like to know what the ip-options and autostart are for.

Thanx corecore and rebound for releasing this mod. :smile:, but could you implement these features?
fake-check only individual torrents.
dissable "complete" flag.
seeing your fake upload in faze.
This would make a great program even better i think. :smile:

anon
29.01.09, 16:58
i also would like to know what the ip-options and autostart are for.

Local IP address: same as uTorrent's "IP to report to tracker". Most trackers ignore this flag.
IP to bind to: if you have multiple network cards, you can tell Faze to bind to an specific one.
Initiate and receive connections via IPv6: I guess it makes the client IPv6-aware if you have that network protocol installed. Haven't found an official explanation.
IPv6 binds IPv4: bind to an IPv4 address is a v6 is specified? No idea of what this one does :tongue:

If you don't have the IPv6 protocol installed, I'd recommend you disable all related settings in Faze (i.e. the last two checkboxes).

Regarding auto-start:

Auto start new torrents according to download/upload speed.
May have something to do with ABC's queue system:

Torrent won't be blocked in queue, ABC will reduce torrent's priority and force it to queue which user can set timer for these conditions

if torrent can't connect tracker
if torrent can't get any byte from other peers
if seeding torrent has no one download

could you implement these features?
fake-check only individual torrents.

Fake checking is a core feature and not from the Faze mod. You should ask here (http://invisioni.com/forums/index.php?mforum=lhabc&showforum=7).

dissable "complete" flag.

In the future i will try to deactivate to sent the "complete" status, i think it´s possible. :wink:

seeing your fake upload in faze.

There's no "fake upload" at the moment, but a multiplier. And as it's global, just multiply the displayed upload speed and amount by the number you've set :biggrin:

iBURNmyGAM3S
01.02.09, 08:55
So will there be an update for fake u/l?

Rebound
01.02.09, 15:14
So will there be an update for fake u/l?

Mayby in the future. But atm we are not coding at this mod, sorry.

regards

Rebound

Grambo
02.02.09, 06:21
I get a lot of "can't connect to tracker" errors and errnos with. Why is that?
It's even on public torrents.

anon
02.02.09, 17:35
Highlight the torrent, go to Settings -> Announce list (below), and separate every announce URL with an space instead of newline. For example:

http://tracker.torrentbox.com:2710/announce http://open.tracker.thepiratebay.org/announce http://tpb.tracker.thepiratebay.org/announce http://vip.tracker.thepiratebay.org/announce

Instead of:

http://tracker.torrentbox.com:2710/announce

http://open.tracker.thepiratebay.org/announce

http://tpb.tracker.thepiratebay.org/announce

http://vip.tracker.thepiratebay.org/announce

Grambo
02.02.09, 19:49
they are private. only one url.

anon
02.02.09, 19:54
I have never had this issue on private trackers. Try disabling DHT and PEX (you need to restart Faze), limiting your upload speed to 50% of its maximum, the amount of maximum connections to 200, and running only one torrent at a time. Check if it persists after 45-60 minutes.

nishant
20.02.09, 03:39
This is going to sound like a really stupid question but here goes. When you load a torrent in Faze how do you select which files to dl and which to not in the initial process? I know I can load the entire thing then change the individual files' priority later, but I was wondering if there was a faster way (like in utorrent, when you load the torrent you first select all the filesy ou dl), thx.

Also can the multiplier be in decimals or is it just whole numbers?

anon
20.02.09, 18:10
When you load a torrent in Faze how do you select which files to dl and which to not in the initial process? I know I can load the entire thing then change the individual files' priority later, but I was wondering if there was a faster way (like in utorrent, when you load the torrent you first select all the filesy ou dl)

As far as I know there's no way to do that.

Also can the multiplier be in decimals or is it just whole numbers?

Integers only.

Xodus
22.02.09, 21:04
can u use this with utorrent?

anon
22.02.09, 21:04
No. It's a modded client, based on LH-ABC.

SBfreak
02.03.09, 20:55
I never got banned while using this moded client.The bad thing is that,well,I 've never seen a update since I joined the forum:frown:.I'm still looking forward for this
In the future i will make all options for public available.Oh..last but not least what's with the private version?

anon
02.03.09, 20:57
I never got banned while using this moded client.The bad thing is that,well,I 've never seen a update since I joined the forum:frown:.I'm still looking forward for this

Development of the Faze Mod has been paused for now.

By the way, what trackers have you tried it on, and what were your settings? It'd be interesting to know this.

Oh..last but not least what's with the private version?

It's still private and doesn't have anything not mentioned in the first post. :wink:

SBfreak
02.03.09, 21:04
Well it worked on all romanian trackers like Extremezone,Iplay,C-zone,filelist.ro,Bittorents.ro,Torrentbits.ro,Maze torrents,shadowtorrents,Hd-bits.ro.I only tested it on these because I can easy get an invitation on each one of them except for Iplay and C-zone.Too afraid to test it on important trackers like TL:tongue:
The only setting I used is multiply my upload 50

mmmmm
12.03.09, 07:40
In my opinion i think u should develop Faze instead of Vuze cause its not take much of resources of pc i hope u back develop it ,I'm one of too many don't like vuze .

SBfreak
12.03.09, 11:22
Second here:tongue:.But after some vuze tweaking I made it work great....but with lower speeds than uTorrent or FazeMod.I think the main problem is that the LH-ABC client hasn't been updated since
May 8, 2008

mmmmm
12.03.09, 13:36
@SBfreak
they said before that Faze take pause and not developing it these days and i wish they back to developing it soon.I don't like vuze or azurus or any name they called it also will not ever use it (it's killing my pc).

anon
12.03.09, 17:14
In my opinion i think u should develop Faze instead of Vuze cause its not take much of resources of pc

Yes, that'd be the best, but coding all the cheating settings from scratch is a hard and time-consuming task.

pillow
28.03.09, 01:36
hi all,
when i unpack faze & start lh-abc.exe i got two error windows:

http://img172.imageshack.us/img172/8364/94484997.gif

http://img183.imageshack.us/img183/6100/76811726.gif

then i came up with the weird idea to install the original lh-abc :biggrin:.

tried to start the original exe, ..working.

now when i copy the faze exe in the dir and run it, i get this error:

Traceback (most recent call last):
File "lh-abc.py", line 27, in <module>
ImportError: cannot import name mod_name

know when i copy the rest of the faze dir, overwriting all of the original files,

it finally works :klatsch_3: .

maybe you should point out in the start-post that you have to install the original first & extract faze over the original content.

would it be possible to make faze portable?

the original lh-abc also does not work when you extract the exe (7z) and try to run it from there.

anon
28.03.09, 19:03
maybe you should point out in the start-post that you have to install the original first & extract faze over the original content.

Maybe you're right, but I didn't have to install LH-ABC to use Faze, and I think that's most of our users as well. So it could be a problem on your end... which OS are you using?

would it be possible to make faze portable?

I'm sure it could be possible with Thinapp, or a BAT file that copies your config folder from the portable directory to %appdata%, and moves it back when you close Faze. If more users are interested on this I'll have a look.

pillow
31.03.09, 00:07
hm. i am on xp sp3. and it was just like the steps i described.
maybe you have python-environment installed before or some needed dlls?
but if it works outofthebox with you (unpack & start) it is already portable?

but i have little speed problems with it, the multiplier works well on different trackers.
but when downloading from pbay e.g. with utorrent i get speeds beyond 200k with abc only around 10k, not sure why, same connect amount (75) and same .torrents...

anon
31.03.09, 00:11
hm. i am on xp sp3. and it was just like the steps i described.
maybe you have python-environment installed before or some needed dlls?

Well, I have installed the library pack you can find in the first page of this thread, maybe that helped.

but if it works outofthebox with you (unpack & start) it is already portable?

Not really, since the config folder is stored on %appdata%.

but when downloading from pbay e.g. with utorrent i get speeds beyond 200k with abc only around 10k, not sure why, same connect amount (75) and same .torrents...

Are your client settings (upload/connection limits, disk cache size, max number of active torrents, DHT/PEX/UPnP/NAT-PMP enabled or disabled, etc.) as close as possible to uTorrent's?

pillow
31.03.09, 00:23
>>Well, I have installed the library pack you can find in the first page of this thread, maybe that helped.

could be, like i said, it doesnt start here outofthebox,..

>>since the config folder is stored on %appdata%.

would be nice to keep it all in the progdir then.

>>Are your client settings (upload/connection limits, disk cache size, max number of active torrents, DHT/PEX/UPnP/NAT-PMP enabled or disabled, etc.) as close as possible to uTorrent's?

yep. 2 torrents running, crawling at 5k-15k download (seeds on pb ~50), starting in utorrent instantly at 25k/120k.. maybe most of the other seeds are also on utorrent and they work better together?..

btw. i am also voting for continuing development on this one, or porting the hack to newer abc version, because i dont use the slower java clients.
best would of course be to hack it into utorrent.

anon
31.03.09, 00:31
would be nice to keep it all in the progdir then.

Maybe there's a setting to do so, like with Azureus. Anyway, you should request features like that to the client's official coder and not here.

yep. 2 torrents running, crawling at 5k-15k download (seeds on pb ~50), starting in utorrent instantly at 25k/120k.. maybe most of the other seeds are also on utorrent and they work better together?..

I doubt that, uTorrent is a good sharer...

Do the peers' addresses have "[uTP]" next to them in uT's Peers tab?

pillow
31.03.09, 00:56
>> Do the peers' addresses have "[uTP]" next to them in uT's Peers tab?
nope, no uTP anywhere.

anon
01.04.09, 01:12
Is your TCPIP.SYS patched to allow more half-open connections?

btw. i am also voting for continuing development on this one, or porting the hack to newer abc version, because i dont use the slower java clients.
best would of course be to hack it into utorrent.

That isn't possible, since uTorrent is closed-source.

pillow
01.04.09, 19:01
i see.

another question, i dont get it how the upload multiplier is counted.
logically it would just tell the tracker when i am uploading with 10kb/s with multi 10 its 100kb/s, but when i now look at the uploaded mb amount, its more like 3 times more than not using the multi.

eg. when faze shows ul-size = 100mb shouldnt it be 1gb then shown on the tracker??
or am i missing something?

i tried it on different trackers, but really cannot predict the ul amount in any way ..

anon
01.04.09, 19:31
eg. when faze shows ul-size = 100mb shouldnt it be 1gb then shown on the tracker??
or am i missing something?

Yes - the multiplier simply multiplies your real upload by the number you choose.

For example, if you have uploaded 30MB and set it to 2x, the tracker will see 60MB.

By the way, I wouldn't recommend using 10x, 100x or 1000x, as these are easily picked up by anti-uTorrent-mods scripts.

pillow
01.04.09, 20:22
like i said, this does not seem to work her, at least not on kg.
i set the multiplier on 40 with 8kb/s up and 550mb upped, shown on the tracker is +2,5gb.
this is a multi around x5 (better than nothing thought!).. but i dont dare to go further up.
also i waited some hours for the proper tracker update.
or does it vary from tracker to tracker?

btw on pretome i iploaded like 200mb with multi 40 and there is not shown any upload?
seems its not working on pret..

shoulder
01.04.09, 20:23
KG has a Bonus System which adds up Upload to your stats under certain circumstances, maybe that's the cause. :wink2:

anon
01.04.09, 20:28
like i said, this does not seem to work her, at least not on kg.
i set the multiplier on 40 with 8kb/s up and 550mb upped, shown on the tracker is +2,5gb.
this is a multi around x5 (better than nothing thought!).. but i dont dare to go further up.

With "+2.5GB" do you mean that just 2.5GB were faked, or that they were added up to the 21GB Faze should have reported?

btw on pretome i iploaded like 200mb with multi 40 and there is not shown any upload?
seems its not working on pret..

Did you give Pretome enough time as well?

pillow
01.04.09, 20:40
>>KG has a Bonus System which adds up Upload to your stats under certain circumstances, maybe that's the cause.

yes but the bonus is shown also and marginal.

>>With "+2.5GB" do you mean that just 2.5GB were faked, or that they were added up to the 21GB Faze should have reported?

my ul shown on kg went from 2.5gb to 5gb minus the 550mb real upload. so only 2gb were faked with the multi of x40 ?..

>>Did you give Pretome enough time as well?

the upload was over the last night, now looking at it, nothing has changed.

anon
01.04.09, 20:45
my ul shown on kg went from 2.5gb to 5gb minus the 550mb real upload. so only 2gb were faked with the multi of x40 ?..

...

the upload was over the last night, now looking at it, nothing has changed.

Then there's either something wrong either on your side or the tracker's... I'd say the former, specially since you had to do "unusual" stuff to install Faze, and it has always worked correctly for me.

I'd suggest you delete the %appdata%\.BitTornado folder and try again. (Clean install)

pillow
01.04.09, 22:04
i have two, \.bittornado & \.lha-abc .

what do i have to backup not to lose my torrent data or you suggest deleting this too.
i am currently sharing 15 torrents..

/edit: ok deleted them, lets see if it works..

anon
01.04.09, 22:08
.BitTornado = Faze
.LH-ABC = the official client

I think backing up torrent.list and the torrent and torrentinfo folders should be enough. After that you can delete the config folders.

pillow
02.04.09, 05:33
ok, tried again. configured the multi; imported the torrents.
the multi did match now!
then after a while i changed it, and let it run until i realized that it again did not match, damn.
so just for fun i counted again vs the former multi and voilà, it mached again,
SO
you are only able to change the multi when you RESTART faze, otherwise it just goes on using the old multi. the dev could have pointed out to this though...

another hint, via context menu you can add "update tracker" so you dont have to wait so long to see your share ratio on the tracker website.

didnt test pretom though because it just wouldnt connect to the tracker with the files i already leeched (errohttp sth.)..

alupigus
02.04.09, 23:56
Hy!I downloaded Faze_Mod_0.1_Public_Beta.rar , i used Thanks button , i used the password but when i want to extract it tells me that there is no file inside.

anon
02.04.09, 23:57
Redownload the archive, and type the password manually.

Mihai
04.04.09, 16:14
So i liked it but i have a question.Can you make it to emulate utorrent??Because i can't use it on trakers because i regulary use utorrent.

SBfreak
04.04.09, 16:24
anon said:

Development of the Faze Mod has been paused for now.
So I doubt a utorrent spoof will be made until the coders start working on this great program again:wink:

anon
04.04.09, 19:10
That's right.

And if development was active, making an uTorrent spoof is very hard, and even though it was achieved in the Extreme mod, the latter is coded in Java and Faze in Python, so it wouldn't be a copy&paste job.

pillow
07.04.09, 00:12
though it seems to work very well, i dont really like abc, because it seems here not as fast, reliable as eg. utorrent and uses more resources.
so i would like to see other clients to get this perfect spoof.

the project has paused or it is completely stopped for other clients than vuze (java sucks)?

anon
07.04.09, 00:15
It uses less resources than uTorrent here - perhaps you've set a large disk cache?

And if Faze was "restarted" on other client, all the current features would need to be ported.

By the way, this and the Extreme mod are separate projects. Faze's been paused for now, Azureus' will continue.

nishant
14.04.09, 02:53
It keeps multiplying my download for some reason ( I know, really weird). I've been loading more torrents on it (have around 30) and it freezes often. Should I switch to Vuze Extreme Mod? I've never used Azureus before so I'm hesitant to make the switch.

Se7Ven
14.04.09, 03:42
In the future i will make all options for public available
i like the fazemod wanna hope the future is near and the fazeproject will be continue:top:

the shu and the fazemod are the best mods for me

anon
14.04.09, 17:19
It keeps multiplying my download for some reason ( I know, really weird).

Multiplying your download? That's weird indeed. Have you tried a clean install - i.e. deleting the .BitTornado folder from %appdata% and restarting Faze?

nishant
14.04.09, 22:32
It only did that for one tracker (waffles) for a brief period of time. It's still working fine on the other two I just tried on (what, x264). Maybe I was hallucinating. I'm trying waffles again. If that does error again I'll do a clean install.

StealthLeecher
17.04.09, 00:58
Is this Mod fully undetectable :confused2:

anon
17.04.09, 00:59
The spoofs are undetectable, but it's your settings that can get you banned or not, just like with the Azureus Hack.

StealthLeecher
17.04.09, 01:20
Where to get the Private version Of Faze MOD:rolleyes2:

anon
17.04.09, 01:21
It's private... you have to be an Elite member or higher to get it.

StealthLeecher
17.04.09, 01:24
@anon : why Private Version is not available to all :confused2:
2. What are the Minimum conditions for becoming elite members:tongue:

anon
17.04.09, 01:26
@anon : why Private Version is not available to all :confused2:

Because it's private... this has been discussed before.

2. What are the Minimum conditions for becoming elite members:tongue:

How to become Elite?
For the Elite rank , you should be an active member for some time , have enough Renomees (minimum 100 Points) and write enough Posts. The promotion is done manually , which means that our team will sit together and discuss who gets the rank. Everyone who is begging for this rank (;-) @ Rayen [getting! wtf?!]) will be disqualified.

StealthLeecher
17.04.09, 01:33
@anon Show as seeder 100%, no down counted
Is this works on all trackers

anon
17.04.09, 01:34
Yes; it's exactly the same as the Azureus Hack's "show as seeder, 100% done and no download report" option. Remember the fake preseeding tips:

It's relatively safe if you:

have readied a link to other tracker/place where the exact same release can be downloaded,
let some time pass between the torrent is available at the tracker and you load it with this trick (even if it's available somewhere else, you can't have downloaded a, say, 14GB game in five minutes),
use it with big swarms with lots of seeds and peers (unless you really have the content and haven't enabled no-upload) - because if the release's torrent has only 1 seeder and you jump on it with this trick, everyone will wonder why they can't download from you,
and most of all, do it sparingly. It's possible for an honest user to do this too, but not all the time.

I think it's possible for trackers to detect it, but even if they do, you should be safe if again, have a link to another tracker/site where the exact same thing can be grabbed (read the release's name twice and check if it's the same), follow all the above tips, and are careful. :thumbsup:

Codeman
28.04.09, 18:43
seit ihr eigentlich diesen clienten noch am weiter coden oder ist der eingestellt?

hitman
28.04.09, 20:54
seit ihr eigentlich diesen clienten noch am weiter coden oder ist der eingestellt?

das ganze ist im moment gestoppt da uns die zeit fehlt

pillow
30.04.09, 01:44
hm, i think there is a serious bug in this release, probably lh-abc based.
when i go to "files" tab and choose some files "priority > disable" these files are nonoftheless downloaded anyway, but it is not shown in the main window!

can someone confirm this? just start a multifile torrent with only one file with normal prio, the rest disabled, when the progress shows 100% watch your folder, all the others are downloaded afterwards??!

anon
30.04.09, 01:46
can someone confirm this? just start a multifile torrent with only one file with normal prio, the rest disabled, when the progress shows 100% watch your folder, all the others are downloaded afterwards??!

Are they really downloaded or just filled with 00s? You can check this with a hex editor.

Also, are they recreated if you stop the torrent, delete them, and recheck it?

pillow
30.04.09, 15:39
hm, i had big torrents with a lot of files (rom collections),
before downloading i disabled the files i did not want, looked into the folder and a lot of files were there that i disabled, but not fully, just parts of it.

now i tried it with a torrent with two files 1 disabled,
abc first creates the 2 with 0 bytes downloads 1 as supposed and indeed deletes the disabled one after stopping the torrent.

but now when i start the torrent again it is always shown as status "connecting" (blue double arrow) and on the webpage, the tracker shows leeching, not seeding :stupid:..?

anon
30.04.09, 19:22
now i tried it with a torrent with two files 1 disabled,
abc first creates the 2 with 0 bytes downloads 1 as supposed and indeed deletes the disabled one after stopping the torrent.

Then those must be part files. uTorrent creates them as well when you untick files in the Add window - this is normal.

but now when i start the torrent again it is always shown as status "connecting" (blue double arrow) and on the webpage, the tracker shows leeching, not seeding :stupid:..?

It should be OK that the tracker shows you as a leecher, this is what happens when you're a partial seeder.

It should update successfully, though. Have you given it enough time? Did you try stopping and starting the torrent?

pillow
03.05.09, 03:21
sorry, but this client sucks.
now i downloaded a torrent with a lot of folders, disabled all but two.
i checked the folder on the disk, all directories are created nonoftheless with ALL 0-byte files that i originally disabled also.

after download finished (100%) i stopped the torrent and started it again,
first it start to rehash again the whole torrent, then it starts to download again about 5% of the whole torrent! after that i stopped it again, looked in the torrent folder and all the directories are still there (w/o the content though)!
now started the torrent again and no rehash anymore, but the green download arrow is shown now all the time.

((/edit: i deleted the empty dirs by hand, clicked the "files tab" of the torrent and... the whole prog crashes! startd it again ALL the torrents are rehashing now again AND the torrent is AGAIN downloading the 5% of something. this is really a fu**ed up piece of soft....))

also when my pc crashes (once in some days) and all the 25 torrents that i am seeding (all of them 100%) are rehashed every time after starting abc again.

AND if the client is in the front (again 25 torrents seeding) it takes up to 33% of the cpu!! (emule with 30 active files ~8%, utorrent ~6%).

i would never use this garbage if it wouldnt be for the faze/ratio mod :eek13:.
why did the devs choose this client?

/eine frage an die entwickler, lest ihr das eigentlich alles mit oder muß man dafür auf dt schreiben?

Rebound
03.05.09, 03:25
/eine frage an die entwickler, lest ihr das eigentlich alles mit oder muß man dafür auf dt schreiben?

Ich lese mit. Die Bugs die du hast, haben rein gar nichts mit unserem Mod zu tun. Wir haben nur die Cheating Features implementiert, die Probleme die du hast kommen alle von dem eigentlichen Clienten und haben nichts mit unserer arbeit zu tun. Vielleicht solltest du dich an den Entwickler wenden.

pillow
03.05.09, 03:37
Ich lese mit. Die Bugs die du hast, haben rein gar nichts mit unserem Mod zu tun. Wir haben nur die Cheating Features implementiert, die Probleme die du hast kommen alle von dem eigentlichen Clienten und haben nichts mit unserer arbeit zu tun. Vielleicht solltest du dich an den Entwickler wenden.
ja, weiß ich doch, ich frage mich nur warum ihr gerade diesen (buggy) klienten verwendet habt?

hitman
03.05.09, 05:59
weil es zu dieser zeit wo rebound am faze gewerkelt hat der neueste war

dunkendonuts
03.05.09, 10:08
Will this mod work on all trackers, and is undetectable like the vuze hack, I mean does it really work that well, to where it is just as safe as the vuze and as long as you use it reasonably you shouldn't get caught, reasonable speeds I mean.... Also is this better than the vuze mod, or would you still recommend it cuz I'm liking this one better as I've heard it is undetectable and some one of the best mods in the world next to the vuze mod.

hitman
03.05.09, 15:00
if you use the vuze extreme mod right its undetectable like this mod

anon
03.05.09, 20:03
Will this mod work on all trackers...

Faze works on all trackers I have tried it on. (BitTornado 0.3.18 spoof)

Check the tracker cheating tables thread to know more.

If you set a good multiplier you shouldn't get caught. Use the no report settings at your own risk. ("Show as seeder" should be fine if you follow the fake preseeding tips, but remember SB-I Hack settings apply for all torrents!)

Whether this is better than the Azureus Hack is up to you. I like this mod because it uses very little resources and ~10MB of RAM, while Azureus is known for its increased resource usage. On the other size, the latter has the advantage of fake upload and many different client spoofs, even uTorrent.

mirrormask
05.05.09, 19:05
nun über das 0kb müssen wir uns noch absprechen aber ein 1kb up währe sicherlich möglich für den public bereich

it would really be useful to get such an improved public version.
3kb minimum upload eats up too much bandwith if you have several torrents running.

anon
05.05.09, 19:06
If I remember correctly, 1kB/s up has been planned for the public version, but development of the Faze Mod is paused at the moment.

fuzetea
10.05.09, 21:31
Is there a way to selectively download files (like utorrent or vuze?).

anon
10.05.09, 21:35
Yes - load a torrent, highlight it, go down to the Files tab, right-click the files you don't want to download -> Priority -> Disable.

Sagittarius
24.05.09, 22:30
hello guys I wanted information without spamming, will be available when the new version of this wonderful program?

anon
24.05.09, 22:30
Development has been paused at the moment.

Unregistered
27.05.09, 12:30
I have downloaded this program correctly and am currently testing it out on Wolverine- RELOADED on piratebay.org, is there a reason why it hasnt downloaded anything (not even a single byte) within ten minutes? does it not work correctly anymore? a quick summary will do please.

Thanks in advance

sorry if this is a double post

Is there something I am doing incorrectly with this torrent file? i have it downloaded to default directories and stealth mode enaled, currently I am downloading Wolverine from Piratebay.org but I have remained at 0 bytes downloaded for the past ten minutes

Thanks for help in advance

anon
27.05.09, 15:32
Make sure the tracker URLs are separated by spaces and not line breaks.

And remember this mod has been designed to be used on private trackers, you can use any client on public ones. :tongue:

Unregistered
27.05.09, 20:28
So this modification will not work on public trackers such as piratebay.org or mininova? it appeared as if nothing was being downloaded or uploaded at all from a public tracker. I also add the torrent directly from the site and not a URL.

What I was really wondering is if Piratebay or Mininova has counter measures against this modification? does anyone know?

Once again, thanks in advance for a response.

splicer
27.05.09, 20:51
It's not that it won't work, it's that it's pointless to use a leecher mod on a public tracker, as sharing back is not a necesity.

anon
27.05.09, 21:06
I also add the torrent directly from the site and not a URL.

I meant this:
http://img16.imageshack.us/img16/9003/announceurls.gif

In this example, you may have trouble downloading, as Faze can only tell multiple tracker URLs apart if they're separated by spaces, rather than line breaks. Since it also doesn't support UDP trackers, that field should look like this:

http://tracker.torrentbox.com:2710/announce http://tracker.torrent.to:2710/announce http://vip.tracker.thepiratebay.org/announce http://tpb.tracker.thepiratebay.org/announce http://open.tracker.thepiratebay.org/announce

it's pointless to use a leecher mod on a public tracker

Some may find no upload necessary (it isn't available in this mod though).

Unregistered
28.05.09, 01:11
Thank you for the speedy response anon. I think that might be the problem and might i ask where do I bring up the announce list? I have tried to find it for a few minutes and got frustrated, I am using the updated version by core because I run wista and was unable to get the original to work. I hope they're not different

edit: Also, I have attempted using the modified Utorrent 1.7.7 found on this site, I have relativly the same problem, slow connectivity which eventually turns into none at all with the Utorrent version.

edit: Finally found it...sorry for previous posts.

Now you suggest that instead of the list being one on top of each other i just merely seperate them by a space? In the settings > announcements section?

Thanks in advance

---------- Post added at 00:11 ---------- Previous post was Yesterday at 23:45 ----------

UPDATE:

Problem appears to be that I have no peers, is there a setting that is required before I can connect and download with peers? I am in stealth mode under preferences and wish to keep undetected I dont think my ISP will give me another chance.

So the problem appears to be connectivity issue, I have no peers...but The normal Utorrent client accepts them fine.

p.s. It does the exact same thing on my alternative computer.

And help would be GREATLY appreciated, and thank you all in advance

anon
28.05.09, 01:35
Also, I have attempted using the modified Utorrent 1.7.7 found on this site, I have relativly the same problem, slow connectivity which eventually turns into none at all with the Utorrent version.

I assume that you tried the NoReport-Tracker uTorrent mod?

Yes, you should separate tracker URLs by using just an space, but...

Problem appears to be that I have no peers, is there a setting that is required before I can connect and download with peers? I am in stealth mode under preferences and wish to keep undetected I dont think my ISP will give me another chance.

Stealth doesn't work on all trackers. :biggrin: And when that happens, it causes the exact same issue as yours - no peers to connect to at all.

And even if it worked, you'd still transfer the files -> ISP ring. :redface:

Unregistered
28.05.09, 03:50
Stealth doesn't work on all trackers. :biggrin: And when that happens, it causes the exact same issue as yours - no peers to connect to at all.

And even if it worked, you'd still transfer the files -> ISP ring. :redface:

I keep on getting caught by Fake seeds and my IP given to the DMCA through Anti-P2P complaints to them, they then send a complaint to my internet provider and im fucked.

Stealth mode should protect me from fake seeder and spies all the like, right? cause thats my main motivation

UPDATE:

I have gotten the peers to work now, but usually it is slow, and at other times it can go record fast. From time to time it tends to get in a rut about having only 12 peers though, any idea how I can set the peers to be more? i have it set to 80 in preferences.

Depends on start up but sometimes it downloads at .9KB/s and at other 100 KB/s

---------- Post added at 02:50 ---------- Previous post was at 01:35 ----------

Yah, it seems that I get about 10 to twelve peers and it downloads great for about five minutes and then eventually dwindles down to no dowload speed, I can upload all I want though.

Does anyone have a more permanent solution to how to keep my downloads going for an hours at a time? because as it stands I stay connected to the same group of peers but gradually all of my DL turns to Uploading speed.

Sagittarius
28.05.09, 12:23
hello anon it is a true one pity that this plan is set aside displeases to me is a beautiful program, I hope as soon as possible that or resumed

splicer
28.05.09, 12:32
Yes it is true that development of the Faze Mod has been postponed.

anon
28.05.09, 19:08
Stealth mode should protect me from fake seeder and spies all the like, right? cause thats my main motivation

No - all it does it preventing you from appearing in trackers' peerlists. Be careful!

Regarding your connectivity problem, if you're talking about the "min. number of peers" setting, better set it between 20 and 40. Try setting the disk cache size to 2 or 4 MB, your download speed decreases could be explained as the hard disk being overloaded.

Unregistriert
02.06.09, 19:34
wenn ihr nicht mehr an dem mod arbeitet, dann macht doch mal die private public. ist doch total fürn arsch sowas.

Keine Updates für die normalen User. Mich interessiert eh nur die 0 uploadfunktion, da ich alles per root uppe.

also bitte das ist doch im interesse aller die private anzubieten. Wenn irh weiter arbeitet könnt ihr ja wieder eine amchen aber momentan ist das doch eher eine beleidigung uns gegenüber was ihr da abzieht.

Rebound
03.06.09, 00:56
Leute wie du sind eh immer die geilsten. Nur am meckern und immer nur fordern. Aber selbst keinen Finger krum machen, so bestimmt nicht mein Freund.

Unregistriert
07.06.09, 18:25
was heißt denn Leute wie ich, ich bin auf eurem board schon seit langem, nur weil ich nicht mit meinem namen poste ?

Es ist einfach schade zu sehen, wie ihr euer Board vernachlässigt. Wenns keine weiterentwicklung in geraumer zeit gibt, sollte man das allen zur verfügung stellen und die interessen der user vertreten. ihr habt das anfangs auch gemacht aber neuerdings macht ihr was ihr wollt und userstimmen sind egal...

Rebound
07.06.09, 19:12
Es ist schade das du keine Eier hast mit deinem Nick hier zu posten, zumal ich sowieso weiß wer du bist... Aber sowas kann ich sowieso nicht ernst nehmen, also hättest du dir deine anonymen Posts auch sparen können. Einfach nur arm...

Hellboy
11.06.09, 00:02
is this mod also undetectable like shu mod?

anon
11.06.09, 00:03
It is with the right settings.

By the way, why does it appear you are spamming?

coolio256
11.06.09, 00:56
I hate this spamming...I´m for delete his posts....:icon_angry[1]:

anon
11.06.09, 00:56
Even if they look like spam, they can still help others wondering the same.

coolio256
11.06.09, 01:00
Yes you are right
but who doesn´t know that spamming is forbidden
because I came to sb-i when I have experiences and know the rules of other boards...

enemy
21.06.09, 02:07
Besteht die Möglichkeit im auch Faze einen µTorrent Spoof einzubauen?
Das ganze hat ja im Vuze erfolgreich funktioniert...hoffe das ihr es auch für den Faze nacreichen könnt/werdet.

gz

anon
21.06.09, 02:07
Development of the Faze Mod has been paused. uTorrent is closed-source, so coding a perfect spoof is difficult - and the Extreme Mod's is coded in Java, so it isn't a copy & paste job.

enemy
21.06.09, 02:16
Ich schreibe mal auch Deutsch weiter, hast ja scheinbar keine Probleme damit :smile:

Mir ist bekannt das µTorrent cloed source ist, allerdings konnte Ghostfucker trotzdem einen Perfekten Spoof Programmieren...deshalb der Gedanke.

Aber schade das es am Faze nicht weiter geht.

anon
21.06.09, 02:17
Mir ist bekannt das µTorrent cloed source ist, allerdings konnte Ghostfucker trotzdem einen Perfekten Spoof Programmieren...deshalb der Gedanke.

Yes, but it took months of work and testing.

hitman
21.06.09, 05:52
vielleicht geht es irgendwann weiter mit den projekt aber im moment steht das ganze leider auf stop.

ob ein utorrent spoof möglich währe? nun zumindest glaube ich das es nicht unmöglich ist

pillow
17.08.09, 03:59
- Real Upload Multiplier (undetectable Multi, not like the Hex Mods)
+ ghostfuckers perfect client spoof
gibt es diese optionen auch in anderen mods, die kein java benutzen?

die entwicklung scheint ja immer noch pausiert, könnte man nicht die "private" version mit azureus spoof mal freigeben?

wäre übrigens cool, wenn man wenigstens eine neuere abc version mit den jetzigen mods kompilieren könnte (das ständige rehashing der kompletten torrents bei absturz o.ä. bringt mich regelmässig zur weißglut).

ghostfucker
17.08.09, 06:15
nope

die entwicklung scheint ja immer noch pausiert, könnte man nicht die "private" version mit azureus spoof mal freigeben?
bittornado ist zweifellos auf mehr trackern erlaubt wie azuerus, zudem ist die angebotene version auch neuer.

anon
18.08.09, 00:59

That's in the Extreme Mod, the only mod ghostfucker's PS is available on.

Development is paused, and the private version is that - private. We'd rather only release something that's fully tested to the public.

Kanguru
30.08.09, 04:53
Does it works?

anon
30.08.09, 18:50
Yes, it does. What kind of question is that?

jinxy88
07.09.09, 18:25
hy guys. i have a very big problem. the program worked 1 time. but when i turned it off and then tried to run it the second time i get the error like corecore had on one of the first posts. i tried the library and the dll but nothing works. some advices about what should i do pls?

anon
07.09.09, 19:42
Try deleting the %appdata%\BitTornado folder and running Faze again.

jinxy88
09.09.09, 19:41
hy guys...another problem fazemod has unlike utorrent are the speeds. unlike utorrent wich i get 11 mb dld speed in faze mod i can not get upper then 2-3 mb :( too bad

anon
09.09.09, 19:42
Some clients are slower than others, but that's a significant slowdown. Make sure you're using good speed limit, connection amount, etc. settings.

pillow
21.10.09, 23:11

wäre übrigens cool, wenn man wenigstens eine neuere abc version mit den jetzigen mods kompilieren könnte (das ständige rehashing der kompletten torrents bei absturz o.ä. bringt mich regelmässig zur weißglut).

ich hab immer noch arge probleme mit dem steten rehashen nachdem ich das programm verlassen habe und neu starte, manchmal auch einfach wenn ich einzelne torrents stoppe und wieder starte, speziell auch wenn man nur einzelne files in den torrents anwählt und abc die "disableden" dann trotzdem wieder anfängt runterzuladen :stupid:.

gibts inzwischen neuigkeiten oder die freigabe der private version?
oder den spoof in nem anderen non-java klienten?

faze scheint ja jetzt definitiv tot zu sein, schade...

anon
21.10.09, 23:13
oder den spoof in nem anderen non-java klienten?

Well, Shareaza SBI-Leecher has a BitTornado spoof...

pillow
21.10.09, 23:47
sry, meinte auch ghostfuckers "- Real Upload Multiplier (undetectable Multi, not like the Hex Mods)", was wichtiger wäre als der spoof.
oder ist der multi exklusiv nur in vuze zu finden (mist,also doch java installieren :icon_angry[1]: )?

anon
21.10.09, 23:48
That Faze feature isn't from ghostfucker ^^ And yes, the Shareaza mod has a multiplier too.

I think any well-coded upload multi is undetectable, what Rebound meant is that the Multi-10x from uTorrent mods, for example, can be detected via scripts because of the always-present zero, while a "real" one can't.

pillow
22.10.09, 00:19
i see.
so shareaza is then the client to use? seems it would have a pretty big footprint on cpu & ram (the main reason i dont wanna use java) since it uses 4 protocols.

which one would you recommend as an alternative to faze with small footprint, this undetectable multi & perfect spoof?

anon
22.10.09, 00:20
so shareaza is then the client to use? seems it would have a pretty big footprint on cpu & ram (the main reason i dont wanna use java) since it uses 4 protocols.

Don't connect to Gnutella, G2 or eD2K, and disable skins. Resource usage will then be very good.

Shareaza SBI-Leecher is the only mod I know meeting those three "requirements", but bear in mind you can only spoof BitTornado with it.

pillow
22.10.09, 00:38
ok, i`ll try that, never had problems on any tracker with a bittornado spoof, also used that for a year now in faze.

thanks for the quick answers!

ronakt
01.11.09, 06:29
i can't see the password...........:baeh::baeh::baeh::baeh::baeh:

anon
01.11.09, 17:33
Click on the Thanks button below the first post and don't quote it all :mad:

TotalN3wbie
26.11.09, 21:15
I have one question.
I know that I don't have the permission to download this (yet, hopefully :wink:), but this one looks pretty interesting and I have a couple of questions.

Is this App writing to the registry or using folders like My documents? Or can it be used as portable app on an USB-Stick for example, carrying all it's files only in the app-folder only, so that it could be used everywhere without installing and without writing files to every PC, on which I use it.
Thanks.

anon
26.11.09, 21:16
I know that I don't have the permission to download this

Yes, you do. Just download the attachment and click the Thanks button to see its pass.

About your question, it does write to %appdata%\.BitTornado. But I think you could "portabilize" it with ThinApp.

00houldu
11.02.10, 19:02
i've put multiply real up with 2

in snatch list is the real upload in profile is the multiplied upload...

is this normal to show only the real upload in snatchlist?

anon
11.02.10, 19:03
i've put multiply real up with 2

Then the tracker should only see 2x your real upload.

00houldu
11.02.10, 19:18
ok;
should i restart the program to change the multiplier?

stop the torrent or smth?

anon
11.02.10, 19:19
I think that wasn't necessary but give it a try.

Darkwater
04.01.12, 04:41
Anyone got the password for this ?

anon
04.01.12, 05:13
The first post does. You should totally talk to it. It can be a bit shy, but if you push the right buttons it'll open up.

mmmmm
21.08.14, 19:14
Hi Rebound

I think 6 years enough for use your Faze Mod 0.2 Private Beta in private ,i think its the time for public it with some utorrent builds , isn't it ?

anon
22.08.14, 03:36
I agree that the private mod is very old now, and thus sharing it in public wouldn't really do any harm. But that's up to Rebound, of course.

Rebound
22.08.14, 14:34
The mod is absolutely outdated and I'm not sure about the spoofs (don't know whether they are 100% perfect). I wouldn't recommend anybody to use this mod. Furthermore, I'm not in the coder business anymore nor up to date with the bittorrent protocol (and don't have enough time either :P). But you can send me a private message, then I will give you the latest private beta.

anon
22.08.14, 16:33
...and no upload doesn't work. :wgrin:

CoreCore
29.12.14, 13:50
ROFL, I know the feeling buddy. I'm not much in the codding side of things anymore my self. It was a very sweet mod when it 1st came out that I remember